Muistitikut, mainoskynät, t-paidat, messukassit ja kaikki muut mainostuotteet

Kosketusnäyttökynät | Muistitikut | usb-muistit

Ohjeita tarjouspyynnön tekemiseen

Alla ohjeet, miten saat vastauksen tarjouspyyntöösi nopeasti ja täsmällisesti:

Ota yhteyttä joko yhteystietolomakkeen tai sähköposti info@pendac.fi kautta. Toki voit myös soittaa, mikäli haluat - palvelemme mielellämme kaikin tavoin.

1) kerro mistä tuotteesta on kyse. Käytä tuotteen nimeä, sekä tuotekoodia mikäli sellainen on tiedossa.

2) mikäli tarjouspyynnön kohdetta ei sivuiltamme löydy, lähetä siitä sähköpostitse meille kuva, linkki tai sanallinen kuvaus.

3) ilmoita tuotteen määrä sekä muut tärkeät tiedot (esim. usb-muistien kohdalla tikkujen kapasiteetti)

4) mikäli on tärkeää (useinhan on tietysti), kerro myös väritoiveesi tuotteelle. Vaikka haluamaasi väriä ei tuotelistauksessa olisikaan, voit silti kysyä sitä. Useita tuotteita saamme muissakin kuin sivuilla esitetyissä väreissä.

5) onko sinulla jokin määräpäivä mihin mennessä tarvitset tuotteet? Vaikka tuotetiedoissa olisikin ilmoitettu "liian pitkä" toimitusaika, voit kysyä silti - usein toimitusaikoja saadaan nopeutettua tietyin edellytyksin.
6) jos sinulla on logomateriaali valmiina, liitä se mukaan tarjouspyyntöön. Olisi hyvä jos se olisi mukana heti vektorigrafiikkana tai vähintään 300dpi tarkkuisena kuvatiedostona, mutta jos ei löydy niin tarjouspyyntövaiheessa se ei vielä haittaa. Tilausvaiheessa tarvitaan kuitenkin ns. painokelpoinen tiedosto.

7) mikäli logotiedostoa ei tarjouspyyntövaiheessa ole mahdollista lähettää, kerro kuinka monta painoväriä olisi kyseessä, sekä onko painatus/logo tulossa yhteen vai useampaan kohtaan tuotetta (esim. kynissä = runkoon/runkoon+klipsiin tai usb-muisteissa esim. yhdelle tai molemmille puolelle tuotetta jne)

8) mikäli sinulla ei ole mitään ylläolevista tiedoista vaan haluat vain kysyä "olisiko jotakin edullista jakokynää" tms, sekään ei ole ongelma - laittele kyselyä vain niin teemme ehdotuksen - ilman tarkkoja tietoja emme voi tehdä kuitenkaan tarkkaa sitovaa tarjousta, vaan yleisluontoisen "sinnepäin" hintatasoa kuvaavan tarjouksen sen mukaan mitä olemme käsittäneet haettavan.

9) jos sinulla ei ole hajuakaan mitä haluat, mutta tiedät että messuille tms. tarvitaan kuitenkin jotain - no problem - ota yhteyttä varataksesi ajan niin tulemme käväisemään ja katsotaan asiaa paremmin sitten paikanpäällä

10) kysyminen meiltä ei koskaan maksa mitään, mutta kysymättä jättäminen voi tulla kalliiksi

Entäpä kun päätän tilata tarjotut tuotteet?

Kun olet saanut tarjouksen tuotteesta ja tuntuu siltä että homma on nyt "pulkassa", ilmoita meille että tuotteet tilataan.

Tarjouksen yhteydessä olet usein saanut valmiit mallikuvat tarkkoine hintatietoineen joten tiedät melko tarkkaan mitä ollaan tekemässä.

Tilauksen eteenpäin saamiseksi tarvitsemme kuitenkin painokelpoisen painotiedoston. Mikäli sitä ei ole vielä toimitettu tarjouspyyntövaiheessa, tulemme sitä sitten erikseen pyytämään. Joissain tapauksissa asiakkaalla ei ole painokelpoista tiedostoa - tällöin tietyin edellytyksin pystymme auttamaan sellaisen tekemisessä. Se vaatii usein hieman työtä ja aikaa, mutta emme veloita sen tekemisestä mikäli tehdyllä tiedostolla tilataan kauttamme jotakin tuotetta.

Tilauksen jälkeen saat yleensä vielä erillisen ns. "virallisen" vedoksen painotuotteesta sekä tilausvahvistuksen. Vedokseen tarvitaan vielä sähköpostitse hyväksyntä ja sen hyväksymisen jälkeen tilaukseen / painatukseen ei voida enää tehdä muutoksia - tarkistathan sen siis vielä huolellisesti.

Varsinainen toimitusaika aloitetaan laskettavaksi siitä kun olemme saaneet hyväksynnän vedokseen.

Tuotetiedoissa kuvatut toimitusaja pitävät paikkansa yleensä melko hyvin, mutta joskus voi tulla poikkeuksia suuntaan tai toiseen. Tuotteiden etuajassa saapuminen harvemmin on ongelma, mutta mikäli tuotteen toimituksessa tapahtuu merkittäviä viivästymisiä, ilmoitamme niistä heti kun saamme itse niistä tiedon. Tarkistamme aina jo tilausta tehdessä tehtaalta/toimittajalta varastotilanteet jne joten mikäli jotakin etukäteen tiedossa olevaa viivästystä ilmenee, siitä toki heti ilmoitetaan.

Kun tavarat ovat saapuneet, ne toimitetaan annettuun osoitteeseen.

Mikäli asiakkaan luottotiedot ovat kunnossa, normaalisti maksuehto on 10-14 pv netto tavaran toimituspäivästä. Tarvittaessa maksuaika voi olla pidempikin, mutta siitä on sovittava etukäteen.

Käteiskauppaa emme tee. Myös yksityishenkilöt ovat tervetulleita asiakkaiksi, tällöin useimmiten tilaus on kuitenkin maksettava etukäteen vedoksen hyväksynnän yhteydessä.